فراموشش نخواهم کرد
عکس عاشقانه ، تک بیتی ، دو بیتی ، جمله های ناب عاشقانه
عکس عاشقانه ، تک بیتی ، دو بیتی ، جمله های ناب عاشقانه

 


مهیار رحیمی

 

 

 

تو را چه به فرهاد؟ یک فرهاد بود و یک بیستون عاشقی

 تو همین یک وجب دیوار را بردار من باورت میکنم.

 


مهیار رحیمی

 

 


رفيق بي وفا را كمتر از دشمن نميبينم

سرم قربان آن دشمن كه بوئي از وفا دارد .

 


مهیار رحیمی

 


بی وفا

ایـن روزهـا نـه مـجـالـی

بـرای دلـتـنـگـی دارم

و نـه حـوصـلـه ات را

ولـی بـا ایـن هـمـه،

گـاه گـاهـی دلـم هـوای تـو را مـیکـنـد

 


مهیار رحیمی

 

 

مطمئن باش ، برو

ضربه ات كاری بود ، بی وفایی کردی ، دل من سخت شكست

و چه زشت به من و سادگیم خندیدی

به من و عشقی پاك ، كه پر از یاد تو بود

و به این قلب یتیم

كه خیالم می گفت تا ابد مال تو بود

تو برو تا راحت تر

تكه های دل خود را آرام سر هم بند زنم.

 


مهیار رحیمی

 

 


آئین عشق بازی دنیا عوض شده است

یوسف عوض شده است ، زلیخا عوض شده است

آن بی وفا کبوتر جلدی که پر کشید

اکنون به خانه آمده اما عوض شده است

 


مهیار رحیمی

 

 


بی و فایی کردی و گفتی نفرین میکنی ؟

گفتم نه ...

فقط از خدا می خواهم

که هیچ کس اندازه من دوستت نداشته باشه


هنوزم از خدا می خواهم

که هیچ کس اندازه من دوستت نداشته باشه

 


مهیار رحیمی

 

 


گر تو را از ابلهی کردم رها ، برمن ببخش

گر سر پیمان نه بر مهر و وفا ، بر من ببخش


راه ورسم عاشقی را نا بلد چون کودکان

اشتباه و ناروا کردم خطا ، بر من ببخش

 


مهیار رحیمی

 

 


سكوت دردناكترین پاسخ من به بی وفایی های توست

 


مهیار رحیمی

 

 



حیف این چشمهام

که برای چون توی بی وفا و بی ارزشی اشک ریخت


و چه ساده دلم که هنوزم دوست داره!

 


مهیار رحیمی

 

 


از قدیما گفتن کوه هرگز به کوه نمیرسه

 بی وفایی کن ولی بدون آدم به آدم میرسه.

 


مهیار رحیمی

 

 


نیاز عاشقان معشوق را بر ناز می دارد

تو سر تا پا وفا بودی ، تو را من بی وفا کردم

 


مهیار رحیمی

 

 


رفتم ، مرا ببخش و مگو او وفا نداشت

راهی بجز گریز برایم نمانده بود

این عشق آتشین پر از درد بی امید

در وادی گناه و جنونم کشانده بود

 


مهیار رحیمی

 

 


مرا بازیچه خود ساخت چون موسی که دریا را

فراموشش نخواهم کرد چون دریا که موسی را

خیانت غیرت عشق است وقتی وصل ممکن نیست

چرا آشفته می خواهی خدایا خاطر ما را

 


مهیار رحیمی

 

 


از حساب و کتاب بازار عشق هیچگاه سر در نیاوردم

و هنوز نمی دانم

چگونه می شود هربار که تو بی دلیل ترکم می کنی

من بدهکارت می شوم

 


مهیار رحیمی

 

 


همیشه سکوتم به معنای پیروزی نیست

 گاهی سکوت میکنم تا بفهمی چه بی صدا باختی .

 


مهیار رحیمی

 

 


مشکل از تو نبود

از من بود

با کسی حرف میزدم

که سمعک هایش را

پیش دیگری جا گذاشته بود.

 


مهیار رحیمی

 

 


این که هر بار سرت با یکی گرم باشد دلیل بر ارزش ات نیست

آنقدر بی‌ ارزشی که خیلی‌ها اندازه تو هستند

 


مهیار رحیمی

 

 


دیگر هیچ چیز مشترکی بین ما نیست

تنها آسمانمان یکیست.

 


مهیار رحیمی

 

 


نمی بخشمت

ولی فراموشت می کنم

همیشه به همین سادگی از آدمای بی ارزش می گذرم.

 


مهیار رحیمی

 

 


حضورت در کنار من معجزه نبود

نبودنت هم فاجعه نیست

فردا روزِ دیگری برای من خواهد بود

بیشتر از این برایت اشک نخواهم ریخت.

 


مهیار رحیمی

 

 


از شکستن 2 چیز بترس

 قلبی که صادقانه دوستت دارد و دلی که صادقانه به یادته.

 


مهیار رحیمی

 

 


به خیال کدامین آرزو

صفای با تو بودن را از ما گرفتی ای بی وفا ؟

 


مهیار رحیمی

 

 




نظرات شما عزیزان:

ht
ساعت22:37---11 آبان 1391
خیلی قشنگ و زیبا بود
ممنونم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




تاریخ: برچسب:,
ارسال توسط مهیار

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت: